• Home
  • /
  • Category Archives: Kişisel

1 Ayda 20 Bin Hit

1 ay gibi kısa bir sürede web sitenize nasıl hit alabilirsiniz, nasıl hitini arttırabilirsiniz bu makalemde sizlere bundan bahsedeceğim. Öncelikle hepinize TEŞEKKÜRLER. BloggErcan 1 Ay gibi kısa bir sürede 20.000 hite ulaştı. Bunun için hepinize teşekkür ederim iyiki varsınız 🙂 Bu kadar kısa bir sürede nasıl bu kadar hit alabildin diye sorar iseniz. Makalemin devamını…

5.seo-egitimi-arama-motoru-bloggercan

5. SEO Eğitimine Katılıyorum

Aramamotoru.com‘un düzenlediği 5.SEO Eğitimine bende gidiyorum. Evet 5. SEO Eğitiminin tarihi (26 – 27  Şubat 2017)‘de orada olup bizleri yani BloggErcan.com ailesini orada temsil edeceğim. Bu işe yaklaşık 6 – 7 sene önce başladım, yani web site ve blog kurmaya. Ve amacım hep bir seminerlere, toplantılara yani kısacası bu tarz yerlere davet edilmek için hep…

Steve Jobs Hakkında Pek Bilinmeyenler - BloggErcan

İdolüm Olan Steve JOBS Hayatı Hakkında Pek Fazla Bilinmeyenler

Bu yola başladığımdan beri idolüm olan, Steve JOBS’ın hayatı hakkında pek fazla bilinmeyen bilgileri sizlere derledim. Umarım severek ve ilgiyle okursunuz   Steve Jobs’ın Lisa adında bir kızı olduğunu biliyormuydunuz ?     Aynı zamanda yaptığı kişisel bilgisayarın isminide “Lisa” Koymuştur.       En yakın arkadaşı Wozniak’a ile yaptığı oyundan 5 bin dolar almıştır…

alexa-siralama-dusurme-taktik-ve-teknikleri

20 Günde Alexa 15 Bin’e Nasıl Düşürdüm ?

Yaklaşık 20 günlük bir blog olmamıza rağmen Alexa Sıralamamız 15 bin’e düştü. Alexa sıralama düşürme taktik ve teknikleri ile yanı sıra Seo teknikleri ile de bulunmuş olduğumuz yere gelmekteyiz. Gerçekten kısa bir sürede böyle bir ivmeyi ilk kez BloggErcan‘da yaşadım. 2017 Bana bir çok şey kattı blog ve çevre edinme bakımından. indir.com temsilcisi seçilmemde bunun…

indir-temsilcisi-bloggercan-ercankızılkoca

indir.com’da Temsilci Olarak Seçildim

Geçtiğimiz yıllarda düşünülmüş bir proje olarak fakat indir.com‘un Kurucu’su olan Hasan Yaşar bu yıl oluşumunu yaptığı bir proje ile tüm genç webmaster, seo uzmanları, grafikerleri, web tasarım uzman ve daha çok alandaki gençleri indir.com çatısı altında toplayıp indir.com temsil etmek için mükemmel bir projeye imza atmıştır. Benim’de aralarında bulunduğum indir.com Temsilciler okudukları okullarda, il’lerde, ilçe’lerde indir.com temsil…

Wm Aracı Popüler Konular

15 Saat’te +910 Okunma Alan Popüler Konum – Wm Aracı

Dün saat 01:00’da bir konu paylaştım kısa sürede Popüler Konular Wm Aracında. Konu SEO ile ilgili paylaştım herşey güzel sakin gidiyor. Bi baktım yorumlar geliyor yorum bildirim baloncuğu delirdi ötmekten. Heyecanlandım ilkkez bu kadar hızlı ve Wm Aracında Popüler Konular arasına giren ilk konumdu. Ve övgüler olsun eleştiriler olsun gerçekten beni çok mutlu etti. Yaptığım işi başarı ve…

İstanbulda-Elektrik-Kesintisiyle-İmtihanım

İstanbul’da Elektrik Kesintisiyle İmtihanım

Merhaba dostlarım bugün gerçekten çok sinirlendiğim bir olay oldu. Sabah kalkıp okula gidiyorum kötü kötü 🙂 Neyse okuldayız ders işliyoruz pat elektrikler gitti. Tabi sorucaksınız bunun neresi kötü diye. Burda sorun yok mükemmel hatta 🙂 Okulda daha sonra 3 – 4 kere daha elektrikler gitti, muhteşem ilerliyoruz. Eve geldim mutluyum siteme girip makale yazıcam bi…

12